همان طور که می دانید، در دهه های گذشته علم پزشکی دچار پیشرفت های بسیار بزرگی شده که تاثیر مثبتی را در روند درمان بیماران داشته است. یکی از اهداف علم پزشکی این مسئله بوده که مردم کشورمان همواره بتوانند به بهترین شکل ممکن درمان شوند. اما برخی اوقات درمان به عنوان چاره بیماری افراد شناخته نمی شود. در چنین شرایطی درمان شما باید به شکل دیگری انجام شود. این مسئله بدین معنا بوده که تعویض به عنوان روش جدید درمانی شناخته می شود. برای مثال تعویض مفاصل به عنوان یکی از روش های جدید درمانی شناخته شده که در شرایط مختلف صورت می گیرد. تعویض مفصل زانو به عنوان یکی از جدیدترین درمان های نوین شناخته شده که در سال های گذشته متقاضیان بسیار زیادی را پیدا کرده است.

 

در چند دهه اخیر مردم کشورمان روز به روز اطلاعات بیشتری را به واسطه منابع مختلف از علم پزشکی به دست آورده اند. این موضوع به مرور زمان موجب شده تا مردم کشورمان آشنایی لازم را با تعویض مفصل زانو نیز داشته باشند. این روش درمانی به عنوان یکی از بهترین روش های ممکن شناخته شده که در آن مفصل زانوی شما به طور کامل یا بخشی از آن تعویض می شود. این مسئله موجب خواهد شد تا زانوی شما بار دیگر توانایی های سابق را داشته باشد. توجه داشته باشید که تعویض مفصل باید زیر نظر پزشک متخصص مانند دکتر نیما قمشی صورت بگیرد.

 

مزایای تعویض مفصل انسان

مزایای تعویض مفصل انسان

تعویض مفصل زانو چه زمانی صورت می گیرد؟

 

قطعا در نزدیکان شما افرادی وجود دارند که به درد شدید زانو مبتلا هستند و تاکنون اقدامی را برای درمان آن نکرده اند. در اکثریت اوقات این درد شدید ناشی از آرتروز زانو و ساییدگی مفاصل زانو می باشد. در چنین شرایطی مفاصل شما روز به روز در اثر فرسایش از بین خواهد رفت. این موضوع سبب کاهش دامنه حرکتی شما نیز خواهد شد. در چنین شرایطی بهترین راهکار ممکن، تعویض مفصل زانو بوده تا بار دیگر زانوی شما همانند گذشته بدون هیچ مشکلی کار کند. توجه داشته باشید که آرتروز به عنوان شایع ترین دلیل برای تعویض مفصل یا آرتروپلاستی شناخته می شود. به همین دلیل توجه داشته باشید که حتما برای انجام این درمان به پزشکان معتبری مراجعه نمایید.

 

مزایای تعویض مفاصل مربوط به زانو

 

یکی از مسائل مهمی که بیماران متقاضی تعویض مفصل زانو باید به بررسی دقیق آن بپردازند، مزایای مربوط به تعویض مفصل زانو می باشد. از اصلی ترین مزیت این جراحی می تواند به بهبود کیفیت زندگی انسان اشاره داشت. در چنین شرایطی زندگی شما به حالت طبیعی بر می گردد و زانو درد تا میزان بسیار زیادی از شما دور خواهد شد. همچنین شما پس از تعویض مفصل، مدت زمان کوتاهی را بستری خواهید بود و می توانید در کمترین زمان به محل کار خود برگردید. به دست آوردن توانایی های گذشته  و انجام فعالیت های مختلف نیز از جمله مواردی بوده که جزو مزایای تعویض مفصل زانو به شمار می رود. همچنین با تعویض مفصل هزینه های مربوط به درمان شما تا مقدار قابل توجهی کاهش خواهند یافت. با وجود این شرایط، اکثریت افرادی که از درد مفصل زانو رنج می برند، تمایل به تعویض مفصل خود پیدا خواهند کرد.

تعویض مفصل هر دوپا

تعویض مفصل هر دوپا

جمع بندی

در سال های گذشته میزان جراحی تعویض مفصل زانو در کشور ایران تا مقدار بسیار زیادی افزایش یافته است. در همین راستا پیشنهاد می شود تا حتما به پزشکانی مراجعه نمایید که از سوابق لازم در این زمینه برخوردار هستند. دکتر نیما قمشی با داشتن تجربه لازم در این زمینه و مدارک پزشکی معتبر، به عنوان یکی از گزینه های فوق العاده برای تعویض مفصل به شمار می رود. شما می توانید با ایجاد ارتباط لازم با دکتر قمشی، از مشاوره های مربوطه در این زمینه بهره مند شوید و در صورت نیاز جراحی شوید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *